19.3 středa

Ráno vstáváme brzo a se svítáním odjíždíme zpět k rekreační oblasti u Omana Beach. Já dělám snídani a Martina ještě jednou opláchla Vendu tentokrát sladkou vodou. Po snídani si balíme věci na vyřizování v Aucklandu. Prvním naším cílem je letiště. Jsme asi i trochu šikulky. Za 40 minut máme potvrzené letenky, jsme v seznamu čekatelů na odlet z Bankoku na 28.4 (když to nepůjde, odlétáme z Bankoku 1.5) a víme, kde jsou váhy na zavazadla a spoustu jiných užitečných předodletových informací. Z letiště jedeme do centra roznášet inzeráty. Martina je skvělý navigátor. Když blbě odbočím, tak nás během chvilky navede zpět na správnou cestu. V centru jsme našli celkem rychle místo na parkování. Stojí to sice 8 fufníků, ale je to na 12 hodin. Projdeme si obě IC a v čekací hale na nádraží děláme plán, kam poneseme letáky. Volají nám na inzerát dvě Češky z Hastings. Jo, nezní to špatně. Posíláme SMS prvnímu vážnějšímu zájemci z Kerikeri. Ten nám oznámil, že o našeho Vendu už ztratil zájem. To nám nemohl dát vědět? Málem jsme se už za ním hnali. Nevadí, ještěže   jsme to včas zjistili. Martina se líp orientuje a tak určuje hlavní směr a já trochu líp vidím do dálky a tak hledám přímo backpackery a internetové kavárny. Celkem se nám daří a za asi 2,5 hodinky máme oběhnuté centrum a rozneseno asi 13 inzerátů. V IC pod Sky Tower si ještě zjišťujeme, kde jsou sprchy a kde se koná každou neděli Car Market. Poté už bereme roha z města, protože to pro nás není. Martina nás naviguje za město. Jen co opustíte hlavní silnici, tak začíná klikatice klikatá. Po asi 2 hodinách nacházíme místo na nocleh u majáku nad Piha Beach.

20.3.čtvrtek

Klidně si přispáváme. Po snídani se věnujeme předodjezdovým činnostem. Martina poklízela ve Vendovi, třídila papíry, mušličky a oblečení. Já jí pomáhal nejlepším způsobem. Nepletl jsem se. Rozhodl jsem se stát milionářem z prodeje novozélandských stromů u nás. Loupal a přebíral jsem semena Cabage Tree. Ještě potřebuji někde objevit nějakou Nikkau palm. Po obědě jsme sjeli k pláži. Je to moc hezká pláž. Spíš než k plavání je oblíbená surfaři. Kromě toho, že je mezi dvěma skalnatými útesy, tak je na ní téměř černý písek ze zvětralé sopečné lávy a strusky. Na koncích pláže si na útesech prohlížíme mořské sasanky, hvězdice, kraby a škeble. Cestou zpět na naše oblíbené nocoviště u majáku ještě využíváme studen sprchu u pláže. Studená ale jak bodne. Po večeři jsme si zalezli do Vendy. Otevřeli jsme si pivko, zapálili svíčku a skoro do desíti jsme mazali karty. Jo, celkem pohodový den. Jen na našeho Vendu se dnes nikdo neozval.