Je před 1 hod. v noci a my vyrážíme pro Áju na letiště. Cestu jsme si jakžtakž pamatovali, hlavně čísla autobusů. Cestujeme celkem dobře, jen na Victory monument trochu déle čekáme ale nedivíme se, je noc a spoje nejezdí tak často. Letadlo má přistávat v 4:50 a my máme ¾ hodiny čas, procházíme se po letišti a zjišťujeme nějaké další informace. Je to skvělé, potkáme se se sestřenkou, ty jo, po tolika letech v Thajsku. Cesta zpět z letiště už nám netrvá moc dlouho, dokonce po cestě procházíme trh s ovocem, zeleninou a masem. Koupili jsme ananas, mango a banány. Jsme ale stejně splaveni, dáváme si všichni sprchu, sdělujeme největší zážitky a jdeme spát. Nedalo se jinak, na posezení jsem snědla většinu čokolád, co maminka poslala z Čech. Deficit byl velký, ani mi nebylo špatně, díky ti maminko. Pár hodin jsme se prospali a vydali se do ulic. Je odpoledne a jak jinak, největší teplo. Prošli jsme znovu ulici Khao San a ochutnávali místí kuchyni. Pojedli jsme několik místních pokrmů, ovoce, shaky a zapili to alkoholovým koktejlem – to pro jistotu. Ája musí vidět naši oblíbenou restauraci, chutná  nám všem. Zpět na pokoj jsme se vrátili řádně nadlábnutí. Usínáme už celkem znavení. Cestování letadlem, místní MHD v Bankoku, nové prostředí tak vzdálené všemu, co jsme dosud viděli – nás totálně dostali a my plni zážitků usínáme.

zdarec

(DRŽTIČKA, 9. 4. 2008 11:06)

TAK JSTE FAKT DOBRÝ, TO MYSIM ČUČEL AUTOBUSÁK JAK JSTE HO PŘEČŮRALI, NO KDO UMÍ TEN UMÍ.TAK BLAhoPŘEJU KE ZDÁRNÉMU DOLETU do Thajska a ještě víc ,že je tam s Vama Aja určitě kecáte od rána do večera.Konečně jste se po těch letech sešli.Jsem moc ráda,že jste tam taková supr partička.O to víc Vám to tam uběhne a konečně se uvidíme i spolu.Už se moc těším až se uvidíme a pokecáme.Zatim se mějte užívejte poslední týdny dlouhé cestovatelské dovolené a až přijedete nezapomente na držtičku ze Všechovic.Pozdravujte Aju.

povinná četba

(Petra, 7. 4. 2008 10:00)

...odhazuji všechny rozečtené knihy a bulvární časopisy, vaše články jsou mnohem záživnější a napínavější. Super, dorazili jste do Thajska. Gratuluji. Ještě do VB a je to.