1.3

Ráno se podle předpovědi probouzíme do pošmourného dne. Po ranní hygieně a snídani vyrážíme do města na trh. Začíná trochu mrholit. Trh nabízí celkem standardní a ničím zajímavé zboží. Ovoce, zeleninu, sem tam keramiku, práce řezbářů, nefrit atd. Jediný stánek byl opravdu originální. Dědula z plechovek od piva a limonád vyráběl letadýlka, helikoptéry, auta, motorky a všechno možné. Některé modely se opravdu věrně podobaly originálům. Postupně ale začínalo víc pršet a tak jsme se vrátili k autu. Parkujeme zase u pláže. Připojujeme se opět napojit na elektriku. Já smolím inzerát na prodej našeho miláčka Vendy. Martina dělá pořádek v papírech a brožurách, co jsme všude možně posbírali. Po vynikajícím obědě (vařená brokolice, něco jako hovězí ve vl. šťávě s bílým toustovým chlebem s máslem) a kafíčku a dezertíku (čokoláda Studentská pečeť) vyrážíme  do města zkusit ulovit někde nezakódované připojení k internetu. Přestává mrholit a začíná pršet. Po hodině bez úspěchu to vzdáváme a jdeme do internetové kavárny. Tam vkládáme příspěvky a kontrolujeme poštu. Jak je vidět, naše stránky sledujete. To je hezké. Jak jste si jistě všimli, je možné k příspěvkům vkládat i vaše komentáře. Škoda, že toho moc nevyužíváte. Už jsme s psaním stránek málem sekli. Nás taky zajímá co děláte, jak se máte a jestli vůbec žijete. No ale zase zpátky k nám a našemu cestování. Vrátili jsme se na parkoviště u pláže. Na nedalekém hřišti i přes nepřízeň počasí začíná menší hudební festival. Parkoviště je plné. Kolem pořád někdo jezdí a je slyšet hudba z pódia. Večeříme slavnostně, protože je to půl roku, co jsme si řekli své Ano. Snědli jsme dohromady celý ananas a vypili napůl jedno pivo. K pivu jsme křoupali nic moc krekry. Večer se nedá pořádně spát a navíc se déšť mění v liják. Asi kolem půlnoci to vzdáváme a posouváme se asi o 200 metrů dál za malou sportovní halu. Na parkovišti je už o poznání větší klid.